Vab

Blir jag som vabar båda dagarna. Jimmie får ta hem storkovan! Fast han kom hem med feber å kände sig hängig så vi får väll se om de e 2 sjuklingar hemma i mon eller en...

Fast Linnea e hur pigg som helst nu så de e bara smittorisken vi får hålla oss hemma för. Hur tråkigt som helst! Linnea som ska göra allt och lite till på samma gång! Hehe...

Vi kom på henne förut med att hon klippt sig i håret inne på toa!
-men vad gör du Linnea!!! Så får man inte göra!
-men jag e snögg nu, säger hon med världens leende och huvudet på sne och ena foten på tå med händerna på höfterna..
Suck... Ska man skratta eller gråta? Hehe... Va inte så Mycke, som tur va. Knappt så de syns.

Just nu går hon runt med klackskorna hon fick i julklapp. Undra när grannen under kommer att komma upp och fråga vad vi håller på med? Haha...

Kycklingklubba med klyftpotatis blev de till middag idag! :) inte fel de. Och lite riven vitkål till. Så nu vet ni de... :P

Hoppas de gick bra för vikarien på jobbet idag. Skulle komma mat från servera och denna gång va de extra mycke. Förhoppningsvis va de nån som vart där förut...

Ne nu ska jag göra annat!
Hörs senare!


Kommentarer
Jessica säger:

Riktigt ser henne framför mig.. Haha

2013-01-24 | 17:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback