1,5 dag kvar!!

Bara en hel dag i mon på jobbet sen har jag semester!!! Hela denna veckan har vart helt snurrig...! Blandat ihop dagar och vart allmänt trött...

Men snart e de min tur som sagt att fira semester! Fira å fira... E ju inte så att man festar och kalasar varje dag! Haha...

Har börjat spela ett nytt spel som jag hitta på app-store. Man ska hitta grejer i ett rum som gör att man kan komma ut därifrån (som är målet) mycke tänkande och knåpande. Älskar de samtidigt som jag blir heeeeelt galen på de!!! Men när man klarar de så känns de så jävla bra! Haha... Störd man e...

Idag ska vi ut till Lycke och kolla läget efter jag slutar jobbet så Linnea å Jimmie kommer och hämtar mig när jag slutar. Så idag blev de ingen cykel till jobbet utan promenad.

Stod på SMHI-appen att efter 12 skulle de klarna upp och sen i eftermiddag bli soligt, runt 20 grader. Jag undrar: Var är solen? Kan ju visa lite tecken på att de kommer sol senare...

Tänkte ta en promenad i Lycke senare om de inte spöregnar...

Nu ska jag jobba 1,5 timma till sen är det bara i mon kvar!!! Jihoooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback