1,5 timma kvar!!!! Sen är det S-E-M-E-S-T-E-R!

Detta inlägg skulle in i fredags på lunchen, men blogg-appen cpa å har gjort det tills nu. Å jag vill inte ta bort hela inlägget heller... Haha...

Nu är det inte långt kvar till semestern! Jag kan känna smaken på den. Det känns inte som en evighet till att jag slutar! 13.30 idag stämplar jag ut och tar SEMESTER!!!

Då ska jag åka och träna! Ska bli så jävla göttit. Men samtidigt så vill jag hem till Linnea (Jimmie kvittar... Haha!) ne då :)
Kommer få mysa med henne i 4 veckor nu så jag får tänka på de!

Fast hon har blivit mer pappas tjej denna veckan! Tog bara 3,5 år... Haha... Får la se om det fortsätter när jag har semester nu med ;)

Ikväll ska vi kanske äta skaldjur. Beror på om det finns några kvar eller om dom inte är för dyra när vi ska handla ikväll. Räkor eller kräftor :) eller lite av allt?

Vädret verkar bli asa gött nu med så de e perfekt!! Kanske blir skaldjur på stranden?? Mysigt de hade vart... Linnea är lik mig med att vilja vara på stranden. De gillar jag! Haha...

Ne nu ska jag ringa lite. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback