5 dagar kvar!

I går kväll när jag ställde klockan så tänkte jag att de kommer inte bli några problem alls att gå upp. E ju bara 5 dagar kvar! Sen ska jag inte gå upp så tidigt på flera veckor :)

Klockan ringde i morse och jag trodde jag skulle dö!!! VARFÖR ÄR DET HELA FEM DAGAR KVAR TILL SOVMORGON???

Konstigt hur det kan vända... Haha... Men när jag väl kom upp så va de inte farligt. Cykla ändå som en idiot till jobbet för jag ville få upp flåset.

Efter jobbet i dag ska jag träna. Behöver inte hämta någon Linnea idag så åker med en gång :)
Känns lite jobbigt att vara på jobbet med när jag vet att dom är hemma... Men de kanske är bra att dom får lite far och dotter tid? Kan ju inte skada iaf hehe... Och jag passar på att gymma denna veckan ! Hihi... Alla blir nöjda, hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback