Hmm...

Vakna först av alla här hemma nu... Ska åka och träna tänkte jag men har inte riktigt vaknat än... Pissenödig som satan e jag med... Haha...

Igår va vi på stranden hela dagen. Grilla korv och badade!! Eller jag och Jessica badade. Va inne på stadium XXL-affären vid bäckebol innan stranden igår morse och fick köpt en baddräkt.

Efter stranden åkte vi till stugan och heja på Netten-fam. Stanna där tills Linnea höll på att somna. Strax innan nio tror jag...?

Om de e gott väder idag med så ska vi till stranden med. (Har inte kollat ut än... Haha)

Men nu blir de träning! (Först pissa)
Haha... Ha en bra dag!

(Man kan tro att jag bara fotar Linnea på dagarna men jag tar kort på andra med, men dom flesta vill inte vara med i bloggen och andra vill inte vara med på internet alls :) så ni vet... Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback