Bränner gott i mun!

Gjorde köttfärssås och spagetti till middag igår. (För de e så jävla gött) men så gjorde jag en liten egen köttfärssås till bara mig och hällde i chilipulver. Och de va välldans va gott det blev! Älskar stark mat och Jimmie och Linnea tål de inte... Haha... (Linnea kan man ju förstå) så de e inte ofta de blir starkt hemma men i går va de så starkt så att näsan börja rinna på mig!

Tänkte genast på mig och Jessica när vi köpte kinamat när vi var mindre. Hihi... Jag tror de va med curry jag tog som alltid va så stark så näsan började rinna på mig :) Äh, bara Jessica som förstår... Hehe...
Så idag blev de samma till lunch! Och massa vatten till de :) hehe...

Idag ska jag till Lillgammalt har jag tänkt och kolla om de finns någon fin klänning till Linnea som hon kan ha på midsommar. Sen blir de lite andra ärenden när man ändå är iväg som jag inte orkar dra upp här... Inget roligt ändå kan jag lova.
Hanna hänger med för hon sa ja, å får inte ändra sig! Hahaha...

Midsommarbuffe på jobbet idag till alla fröknar och barn. Gör så att man längtar ännu mer till fredag. Hoppas de blir gott väder. Eller iaf inte regn!
Nu ska jag dricka mer vatten!


Kommentarer
Anonym säger:

Haha kunde inte låta bli å små le när jag läste;)

2013-06-19 | 14:14:43
Bloggadress: http://Lillanuberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback