Det blir en dag på stranden, som Tomas säger.

Eller sjunger gör han ju..

Tog sovmorgon idag. Här får man inte sovmorgon, här tar man sovmorgon. Haha... Så när Linnea vakna halv 7 å ville ha macka sa jag bara: Gå till pappa så fixar han det. Och vips så vakna jag klockan 9 ist! Hur skön va inte den då? Behövlig om inte annat!

Efter frukost packa vi (jag) ner korv för grillning till lunch på stranden. Vi skulle till havet och fiska krabbor.

Blåste en del och jag skulle säga att vattnet var kanske 2+ ? Men när man fått en stund i vattnet så domna fötterna bort och då kändes de inte så kallt. Hade jag haft baddräkt hade jag doppat mig men har ingen. Måste köpa de i veckan... Blev väldigt sugen på att bada när man går där och strosar i vattnet. Linnea hade badkläder med sig men doppa knappt tårna! Haha... Hon frös stackarn. Sprang runt i baddräkt och tjocktröjor på stranden... Haha...

Efter vi grillat och fiskat en stund (fick 2 krabbor) så börja de blåsa storm nästan kändes de som så vi packa ihop för de blev för kallt.

Hem och undra va sjutton vi skulle göra? Ikea. Vi åkte till Ikea. Köpte inte nått förutom middag där :) haha..

Sen hem och Linnea fick lekt med sin bästis Edwin på gården. Så himla kul att han ska börja på hennes dagis till hösten. Dom e så söta ihop! (Eller så tröttnar la dom på varandra ... Haha)

Nu kollar L på Pippi och jag kokar ägg. Ska äta äggmacka å te sen jag å Jimmie.
I mon blir de jobb. Sista veckan innan semesterrrr!!

NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA!!!

https://cdn3.cdnme.se/2187364/6-3/pic_51d068caddf2b35baa24e98b.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/2187364/6-3/pic_51d068d9e087c35bf5c256a7.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2187364/6-3/pic_51d068eae087c35bf5c256a9.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback