Hej fredag!

Lite segt att gå upp 05.45 i morse när man vart ledig igår. Ville helst lugga kvar men eftersom det är en sån go dag med lite barn och lätt mat att fixa på jobbet så gör det inget :)

Igår var det Sveriges Nationaldag! Det firade vi i romelanda där dom hade barnens dag. Vi och Jesper Alexander och Jessica-familjen. Hoppborg ponnyridning egen t-shirts-målning och aniktsmålning. Massa kul! För dom små iaf. Alexander tyckte att de kanske inte va den roligaste sysslan... Haha... Sen när vi kände oss färdiga åkte vi hem till oss och käka tacos allihopa! (Tacos på Sveriges nationaldag kanske inte riktigt passar in, men de om nått är kanske ändå en svensk tradition just nu?) haha...

Sen gick vi ut på gården och lekte tills kvällen. Käkade även glass med maränger och hallonsås (för jävla gött)
När alla åkt hem käka Linnea en macka och sen borsta tänderna och efter det somna hon på 2 min i mitt knä. En kanondag helt enkelt!

Idag är det inte lika gött väder men de e ju inget regn iaf! Solen tittar fram lite då och då. Får se vad vi hittar på i kväll!

Köpte ett par jeans i Ullared som slutar vid knäna, lite pösigare, jätte sköna, när vi va där sist. Så igår när Netten va där köpte hon ett par till, till mig så nu har jag 2 par! Kan jag byta ibland... Hehe... Perfekt! Har en känsla av att jag kommer leva i dessa byxor i sommar. Dom är verkligen jätte sköna!

Nu e de snart dags att jobba igen!
Lägger upp lite bilder från igår här;

https://cdn2.cdnme.se/2187364/6-3/pic_51b1aeb6ddf2b340ad7c8841.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/2187364/6-3/pic_51b1aee7ddf2b34158fe2d1f.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/2187364/6-3/pic_51b1af05e087c3082dfee836.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback