Jag står inte ut!!!

Jag vill ha semester NU!!! Inte om en vecka, nu!!
Okej... Det är 6 arbetstillfällen kvar... Inte mycke! Men Jimmie går på semester nu på fredag, alltså i mon! Så ska jag jobba en hel vecka tills jag kan semestra med dom...

Okej! De kan gå ändå... Faktiskt... Jag har inte gjort klart allt för semestern på jobbet. Beställningar osv. Så jag är inte redo för semester än... Men varför har mitt huvud tatt semester?? Lite iaf...

Bara att bita ihop och komma igen!

Träna igår kväll. Skulle åkt vid 17 när Jimmie skulle kommit hem, men han va sen och kom inte för än efter 18.
Trött och helt omotiverad hasade jag mig till 24/7. Börjar gå på bandet och börjar känna att de här e ju kul!!! Och träna en timma drygt och mådde så mycket bättre!!

När jag kom hem käka jag jordgubbar med mjölk. Jimmie ville inte ha några så jag åt upp alla själv (!) haha... Men de e ju så gott.

I natt har jag inte sovit mycke ändå.. Jimmie snarka som ett as så jag trodde jag skulle slå ihjäl han! Så ligger han på mina kuddar å flämtar med öppen mun eller ligger som ett Z över hela sängen så man får en spetsig röv på sig eller en armbåge... Så de känns som jag missat en halv natts sömn ungefär...

Nu va de färdigklagat så nu blir de mera jobb snart... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback