Jobb, semester och lite om gårdagen!


Men Hanna då! :D så glad man kan bli! Tack för den kommentaren!


Idag är det sommar igen. Skönt för dom stackarna som har semester nu att dom har lite sommarväder! Å skönt för mig som slutar tidigt på dagarna att de e gött väder... Haha...

Idag ska vi hem till Hanna å grilla. Jag och Linnea ska tom cykla dit har jag tänkt... Jimmie kommer senare och då kan vi åka med han hem på kvällen. :) perfekt!

Funderade lite på min framtid förut. (Där av mitt förra inlägg) Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med. De som jag gör nu känns bara tillfälligt. Skit bra tider och nära hem och dagis. Kan ju gå till jobbet... Men jag vill inte jobba här resten av livet... Och jag vet inte heller vad jag vill jobba med... Ska man plugga till något? Vad i sånna fall? Skulle vilja testa på massa yrken men man kan ju inte bara få en anställning och testa på utan att ha några erfarenheter.. Man ska alltid ha ett X antal år i erfarenhet står de oftast på jobbansökan...

Skulle vilja testa på att vara målare. De verkar kul! Och att jobba med djur...

Åh så svårt... Har utbildning kock, men vill inte jobba med det...

Skit samma! De löser sig...!

Igår va vi ute i Lycke och fira mamma som fyllde år. Även Emma som fyllt år. 16 år... Vad hände där? Hon får övningsköra nu. Hehe... Tiden går fort (ändå e jag bara 20 fortfarande?) konstigt....
Innan där var vi i stugan hos Netten
(Nu sprang de en ekorre precis framför mig på marken. Jag sitter ute! Så söt! Va max 1,5 m ifrån mig!!)

Men iaf... Vi var i stugan och Linnea fick leka med Jesper. Jimmie jobba så han kom till Lycke senare på kvällen...
Helgen tar alltid slut så fort... Men de e bara 5 v kvar till semestern ! WOHOOO! Har inte planerat nått speciellt förutom skara sommarland! Vi får se vart pengarna räcker...

Nu ska jag leta jobb!
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback