Liiiiiseberg

Ska göra oss klara för att dra till Liseberg snart! Wiiii...!
Försökte förklara för Linnea vad det var vi skulle göra.
"Kom du ihåg dom stora kaninerna man kunde krama? Och massa karuseller man kan åka. Så kan man köpa glass där med."
"GLASS!!??" Jaaaaa!!!! Fick jag som svar då... Haha...

Annars idag så har jag vart å tränat på morran. Riktigt skönt va de! Så får nog bli ett likadant "pass" i mon.
Vi åkte in till Kungälv oxå och köpte studentpresent till Micke. (Jimmies kusin) Han tar studenten på fredag. De sjuka e att jag ser han som 15 fortfarande... Haha... Vet att han har bil å så, men ändå... Han kommer alltid vara 15 år för mig.

Ne om man skulle ta å smeta på mascara å en ren tröja så man ser proper ut när man ska till stan? Hehe...

Hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback