Lite sommar

Jag sitter på framsidan å inte gör nått. Linnea e hos grannen och leker i deras vattenspridare. Hon e jätte feg och vågar knappt gå i vattnet! Haha... Jätte kul att titta på iaf! :) lite sommar över de hela! Så skönt att en av grannarna iaf har barn i samma ålder. Linnea har till och med sagt att det är hennes bästa kompis :) och till hösten börjar han på hennes dagis med. Kanon ju!

Ikväll ska jag träna. Måste skärpa mig och träna mer. Prioritera träningen oftare! Jag tycker de e skit skoj att träna men får jag välja är jag hellre med Linnea. Men ikväll blir det träning när hon lagt sig...

Nu e det bara 17 arbetstillfällen kvar innan semestern :) visst låter de lite?

Nu har L badat klart å ville ha kläder på sig igen ! Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback