Men hejsan

Då va vi hundlösa igen! Castor fick åka hem till sin familj igår. Har vart riktigt kul att låna han :) Linnea tyckte oxå de va skoj, även om hon inte riktigt kunde hålla han i kopplet ;) hehe...

Och jag har hoppat gymmet dessa dagar så får se vad vågen säger om de på tisdag. (Har ju promenerat desto mer)

Bakade även en jordgubbspaj igår till mig och Linnea (Jimmie hade tandvärk och va sängliggandes hela dagen)
Å fy fan va go den va!!! Åt tills jag trodde jag skulle spy haha... Nästan iaf... Sen slängde jag de som va kvar. Lika bra för annars hade jag gått och småätit! Linnea tyckte 2-3 tuggor av pajen va god men sen ville hon bara ha glass (glassmonster som hon e)

Fick ett ryck och dammsög hela lägenheten igår med. Blir sån Skillnad bara av att plocka upp (alla 1 miljards grejor som ligger överallt) och dammsuga. Varför gör man inte de oftare? Haha...
Tvätta ska jag göra idag iaf... Wohooo...

När jag cyklat hälften av vägen till jobbet idag så öppnade sig himlen och regnet bara öste ner. Stora droppar med! Hoppas på att de ska torka någorlunda innan hemgång... Haha...
Blev verkligen pisseblöt!

Ska till gymmet idag med när Jimmie kommit hem. Dit och brottas med hopprepet! Haha... Kul men jobbigt...!

Så de va lite uppdateringar!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback