Tisdag och 8 jobbdagar kvar

Känns helt underbart att bara ha 8 jobbdagar kvar! Tänker varje dag vad mycke kul vi ska göra när vi har semester. (Och inte ens hälften kommer vi göra, men ändå) haha...

Att bara ligga vid stranden hela semestern är semester för mig!
(Grilla, äta glass och jordgubbar hör till med, så klart!)

Idag ska jag vägas. Hoppas hoppas på minus! E lite nervös eftersom jag inte tränat så mycke. Men de löser la sig! :)

Skulle tränat igår men så åkte vi ut till Hanna å sten ist och skulle gå en promenad men så blev de massa vel så vi sket i de (Linnea höll på att somna när vi åkte dit och jag ville inte riktigt de) så de blev glass på deras altan ist... Haha...

Gött väder idag med! Så idag blir de nog lek på gården :)
Nu ska jag njuta i solen sista stunden på rasten!

Sa jag att de bara va 8 arbetstillfällen kvar???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback