Vad skulle du äta?

Hörde en fråga på radion dom fråga en gäst som var där; Om du fick reda på av läkaren att du har bara 2 tim kvar att leva, vad hade du ätit då?? (Varför man nu skulle äta 2 timmar innan man ska dö vet jag inte, men en kul grej bara)

Jag börja genast fundera... Hmm...
LÄTT att jag köpt massa lösgodis med surt och choklad och MÖLAT i mig! Och massa sour creamchips!

Till de massa cola. Ska ju ändå dö så då kan man ju skita i allt vad har med diet att göra!

Mat då? Sista måltiden hade jag valt tacos.
Glass hade jag med velat ha... Haha... NE DÅ. JAG E INTE ALLS GOTTEGRIS!!!
Haha... Ush tänk va illa man skulle må efter allt detta. Men vad gör de om man ändå ska dö?

Vad skulle ni äta?


Kommentarer
Emelie säger:

Marabou, lösgodis, Ben & Jerrys och kanelgifflar. Haha. ;)

2013-06-28 | 13:51:29
Bloggadress: http://emeliejosefsson.nu
Fina säger:

Tur de inte bara är jag som äter massa gott! Haha... Ben&Jerrys vill jag med äta!!!

2013-06-28 | 14:12:25
Anonym säger:

Allt gott i en å samma röra;)

2013-06-28 | 14:30:39
Bloggadress: http://Lillanyberg.blogg.se
jeanette säger:

Godis!!! Kanske en pizza

2013-06-29 | 11:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback