Vilken jävla dag

Inte min dag idag. Allt känns lite extra jobbigt... Varför vet jag inte. Man kan la ha sånna dagar bara?

Skönt att vara ledig i mon iaf... Hehe... Det är barnens dag i romelanda så jag tror vi ska ta oss dit. Får se vad Jimmie säger om de bara.

Blir så trött på mig själv med telefonen... Varför skulle den gå i sönder?? 1500 kostar det i självrisk via hemförsäkringen. Hur är det rimligt ens?? Så jävla dyrt... Får leta på nätet om det finns någon butik i stan som kan göra de billigare...
För jag vill laga den. Har haft den i 2 månader bara så det är ju ett tag kvar på den!

Idag blir de änna som fredag. Funderar på att göra egen pizza hemma ikväll? Se om Linnea e på humör. Jimmie slutar ju 18 så vi får göra våra innan.
Gjorde paj igår kväll förresten. Har fått rabarber av både Netten och Hanna så det blev en rabarberpaj. Så himla go. Har massa rabarber kvar ändå så får bara nått mer någon dag. Tänkte jag skulle baka nått som man kan ha i frysen och ta med på picknick när man ska iväg. Muffins med rabarber kanske?

Vi får se!
Nu ska jag snart jobba igen! Hörs senare!


Kommentarer
hanna säger:

Du får göra rabarber kräm. De ska tydligen vara gott =)

2013-06-05 | 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback