Blääää

Tyckte synd om mig själv för jag e dålig så köpte en Ben&Jerrys å möla i mig så nu mår man som man förtjänar! Haha...

Åkte ut till mamma å hälsa på och de va som ett slag i ansiktet i bilen när vi åkte dit. Jag somna på 1 sek... Läkarn sa att jag kunde bli trött av tabletterna å de blev jag! Har legat hela em å sovit fram och tillbaka. Frösit om låren och svettats på överkroppen. Jätte konstigt! Nu ligger jag med i sängen med lår som isbitar och fötterna e som glödande kål... Haha... Helt sjukt. (och magen värker efter glassen) illa!

I mon blir de mer jobb iaf. Ny vecka! Nya tag! Hoppas jag ska må bättre. Ska äta tabletterna i några dagar iof men kanske klarar de ändå. Se om jag somnar på jobbet? Haha... Ne då...

Nu vill jag inte skriva mer..
Hörs i mon ist! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback