Freeeeeedaaaag!

Äntligen sköna fredag! Som jag sagt förut: Livet känns alltid lite lättare på fredagar! ;)

Blåser de inte storm ute idag så tänkte jag att jag å Linnea ska cykla in till Kungälv och handla på maxi :) men som sagt, blåser de storm gör vi inte de. Då blir de grossen... Så nu vet ni de... Haha

Jag vet till och med vad vi ska äta till middag idag! Hamburgare! :) så behöver inte ens fundera på de! Hur skönt e inte de då? Hehe...
Tog till och med fram köttfärs från frysen i morse :) *klapp på axeln* haha!

I morse vakna jag av att min dörr till sovrummet slog upp och in i sängen. (ja så litet e vårt sovrum) men jag såg ingen Linnea. Hon gör alltid så när hon kommer in på natten/morran.
Så jag ropa: Linnea, Vad gör du?
Då får jag tillbaka: JAG E I MITT RUM. JAG SOVER!
Haha... Oj förlåt sa jag å skratta för mig själv... Sen tog de la 2 sek så kom hon in till mig. Så hon va nog vaken men inte hunnit gå upp ännu.

Men vad som slog upp dörren har jag ingen aning om. Kanske katterna som jagat varandra eller nått... Vem vet?

Vakna när Jimmies klocka ringde imorse (sjuhundrafemtioelva gånger) och kände att de lukta kattskit med. Sen somna jag om och när jag vakna med dörren och allt de där och kände en sån stark lukt av citron. Trodde min näsa skulle fräta sönder!!!
Smsa Jimmie och fråga om han sprutat med den vi har på toa (en sån där lukta gottspray) Då hade han sprutar 3 ggr i HALLEN men de kändes på lukten som om han gjort de i sovrummet. Lukta jävulskt starkt! Vi har kattlådan i hallen och de va bajs där i. Då kan man ju inte ta bort de, utan sprutar sju miljoners liter lukta "gott"spray... Blä...

Va bitter jag lät nu. Men de e jag inte. Jag va de i morse när min näsa frättes sönder men inte nu.

Har lite träningsvärk idag med :) gött!
Känns i armarna lite grann!

Nu ska jag snart jobba lite till. I ungefär 1,5 tim och sen tar jag heeeeelg!

Hörs senare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback