Freeeeeeeedaaaaag!!

Det känns att de e fredag i hela kroppen!!!! Så jävla gött!

Ut och gå idag. Blev ingen promenad igår för Jessica fråga om vi ville med till Klädkällaren, å de ville vi. Öppnat på nytt ställe nu ju så de va mycket fräschare tyckte jag iaf. Synd bara att man inte har mer pengar för jag hade kunnat handla en hel del! Men får hålla i dom. :)

På kvällen höll de på att inte bli någon träning heller. Vi kom inte in. Så vi åkte till Friskis & Svettis och kolla om man kunde köra där lite. Men de skulle kostat 95:- för att testa på en gång. Sket dyrt tyckte vi så vi åkte tillbaka till 24/7 och testa igen och vi kom in!!! Jäääj! Himla flängande fram och tillbaka men tillslut så!! :) jag tog de lite lugnt med tanke på hostan jag har.

Ikväll ska vi hem till Jessica&Molle och i morgon blir se schlager i Lycke. Får vi se vem som vinner! Spännande! Och den som vinner lär dom ju spela sönder innan Eurovision på radion. Gjorde dom förra året tyckte jag.

De va svinigt kallt i morse när jag cykla. Växlarna frös så jag hade bara 2ans växel. Jag har änna sluppit de i några dagar men idag blev de så igen! Väldigt jobbigt. Men idag tar jag nog genvägen genom skogen hem så man kommer hem fortare så kan vi gå ut och gå snabbare med!

Och den eviga frågan: Vad ska vi äta till middag?? Vill inte handla så får väll slänga ihop något vi har där hemma. Köttfärssoppa blev jag sugen på nu... De får de nog bli.
Skickar man ett sms till Jimmie och frågar vad vi ska äta svarar han: Vet inte. Bestäm du. Eller: de kan du bestämma. Haha.... Så då bestämmer jag KÖTTFÄRSSOPPA!
Undra om L äter de? De får vi se!

Nu vill jag inte skriva mer. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback