Hej igen

Mår änna konstigt idag med. När jag vakna i morse så va överläppen svullen. Såg ut som jag tatt botox! Haha.. Men de la sig tillslut som tur va. Nu r jag bara svullen i gommen. Va e de för fel på mig?? Haha...

Käkat lunch nu iaf. Så nu e man mätt för en stund... Haha...
Idag händer inget speciellt. Kanske en promenad senare om L vill sova. Hon har inte velat de som senaste dagarna. Väldigt skönt faktiskt. Då somnar hon strax efter 19 och sover fram tills klockan ringer halv 6. Väldigt bekvämt och bra. Hehe...

Idag ville hon inte till dagis. Eller jo de ville hon men då skulle jag va med. Hade vart kul att vara de någon gång. Kanske skulle blivit förskolefröken? Sitta å måla och pyssla med barnen. För dom gör ju inget annat..? (haha... Ironi...)
Äh får måla och pyssla med Linnea hemma ist :) önskar man hade mer pysselsaker hemma ibland. Men nu till påsk kan man ju måla ägg. De e skoj! :)

Förra året skulle jag å Linnea göra de då skalade hon dom hela tiden ist! Haha... Får se hur de blir i år :)

Såååå.... De va allt vettigt jag hade å säga utan att gnälla för mycket.
Började skriva massa inlägg igår men alla va så negativa. Lätt att de blir så när man e trött/ nere/ sjuk... Så jag tog bort dom innan jag publicerade. Blir så himla negativ stämmning annars! Haha...
Men jag e fortfarande gottesugen...
Måste köpa tuggummi idag...!

Hörs senare! Kanske...


Kommentarer
Ellenor säger:

Kanske du skall ringa doktorn igen? Botox i all ära men inte bra att svullna upp i munnen !
Kram

2013-03-13 | 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback