Köar

Igår när vi kom hem från Lycke va jag lite svullen runt höger öga. Trodde de va för att jag hade mascara på mig. Har inte de så ofta så den kanske börjar bli gammal tänkte jag.

Men nu i morse när jag vakna så e jag svullen runt båda ögonen. Eller ögonlocken rättare sagt, upp till ögonbrynen. Kliar jävel i handflatorna och har utslag nedanför knäna med. Som kliar.. Linnea sa: Konstig du ser ut i ansiktet mamma. Haha...

Så har ringt 1177 nu å se vad som säger. Jag åt jordgubbar ute hos mamma igår så kan ju vara de eller?

Vi får se... 25 min väntetid sa dom och jag har nr 1 i kön... Hur nu de kan gå ihop... Jaja... Vi får se hur de går! Uppdatering kommer :)


Kommentarer
Ellenor säger:

Men usch då...Hör av dig om ni behöver barnvakt eller skjuts till farbror ( eller tant, föralldel) doktorn.
Väntar på uppdatering nu då ;)

2013-03-10 | 10:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback