Lets dance

Vart å firat Bettan och lite påsk. Massa god mat så magen e proppfull. Linnea fick gottepåse av Valle (jimmies morfar) och även jag fick! Hihi! De va oväntat :) men väldigt kul!

Linnea sprang runt och busa med Alexandra så hon decka på vägen hem. Gick inte ens att väcka henne... Så hon får fortsätta sova och vi får be till nån högre makt att hon sover till 6 iaf! Haha... Jaja de ordnar sig.

Nu kollar vi eller nej, JAG kollar på Lets dance :) Jimmie sitter med surfplattan och e osocial för han har hörlurarna på sig... Hehe...

I mon blir de mera påsk. Linnea ska få påskägg av oss. Sen ska vi till Lycke och fira och äta lite mer.
På kvällen bär de av till fam Axelsson för att äta ännu mera... Haha... Gud vad man äter... Måste träna i mon bitti med. Haha...

Såg i en affär idag att de stod i deras fönster: På skägg. Va mena dom tänkte jag och skulle precis fråga Jimmie så kom jag på att de stod påskägg... Haha... Hur kan man läsa så fel??
Köpte nya byxor till mig själv idag med. Har ett par som sitter bra men dom har spruckit på insidan låren... Sen har jag några andra med som sitter skitdåligt... Så nu har jag iaf ett par som är hela och sitter bra!

Nu ska jag fortsätta kolla på Let's Dance! Hörs i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback