Mätt och belåten

Hatar att äta när man e så där aaaaaaaaas hungrig. Man vill bara slänga i sig maten fort och sen sitter man där med magvärk från hell...

Jag va as hungrig nu men försökte ta de lugnt. Och de gick bra. All ork försvann bara... Haha...
Måste in i duschen och de e så tråkigt... När man väl kommit in i duschen och duschar så vill man inte gå ur för då e de så skönt... Jobbigt de där!

Vägde mig idag och gick ner 0,7 denna vecka :) heja mig (om jag får säga de själv) haha... 2hg kvar så har jag gått ner alla mina gravidkilon från Linnea. Ja vet ja vet... 3 årsedan jag va gravid men vadå... De har inte vart prio ett att gå ner.
Men fatta ändå :) 2HG!! Snart snart snart!
Ska iof ner mera efter de men då börjar ju den "riktiga" kampen :)

Vi får väll se hur de blir denna vecka. Påsk oxå med allt som hör till. SKA KLARA DE! :P

Nu ska jag bannemej duscha. Och plocka i mat i matlåda. Oxå en grej som e så jobbig men ack så bra i mon! Hehe...

I mon blir de shalgrenska för mig med (nej då jag försöker inte alls dröja ut på tiden) Kolla min kropp om jag har fler sjuka födelsemärken. Jihoooo....

Nu ska jag duscha!
Ses i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback