Melodifestivalen

Precis kommit hem från Lycke där vi såg melo-finalen. Jag trodde att Yohio skulle vinna och mamma trodde Robin.

Blev så konstigt med dom utländska rösterna. Fast bra ändå att dom har med de. För då vet man kanske lite mer om vi (som de så fint heter) har en chans i Eurovision? :)

Grattis Robin iaf!

Jesper va ute i Lycke med så han och Linnea stoja runt. Lekte kurragömma med dom ett tag. Jesper stod kvar på sitt gömställe när jag skulle leta men Linnea hoppa fram så fort jag sa Nu kommer jag! Haha...

Men hon va duktig på att räkna ist när de va hennes tur att leta :)

Borde sova känner jag. 4 tim sömn e inte Mycke på en natt... Ändå sitter jag här och skriver och drar ut på tiden! Haha... Men nu säger jag god natt ändå. Hörs i mon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback