Nästan fredag!

Försöker stänga ute fredagskänslan för de e INTE fredag, även om man e ledig i mon. (gött!!!!) Fredagskänsla är ju bland annat mys framför tvn med nått gött att äta. De e de jag försöker att stänga ute. Om jag känner mig själv så kommer de bli en del gött i helgen ändå...

Jimmie ville jag skulle köpa chips till honom och snäll som jag e så lär jag väll göra de. Fastän jag inte vill! Haha.. De e ju som sagt inte fredag så han kan hålla sig tills i mon, tycker jag! ;)

så idag ska vi iaf äta som om de e torsdag. Haha... Köttfärssås och spagetti till middag. Ingen tacos, räkor eller annat som man oftast äter på fredag? Haha...

Gött väder idag! Hoppas de håller i sig hela helgen :) hörde iof att de ska snöa på lördag och i morse hade de inte förvånat mig. Frost på träden och svinkallt. Men så kommer solen och lyser upp och värmer lite. Då blir de lite goare :)

Handla lite senare med. Promenad till city gris. Får se om Linnea går eller åker vagn. Beror på hur trött hon e...

Ne nu ska jag snart jobba! Och snart tar jag helg :)
E de idag alla påskkärringar flyger??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback