O jä!

Vad gör jag uppe... Borde gå och lägga mig. Ska bara duscha innan... Därför jag börja skriva här! Haha!

Vart och tränat och svettats gött. Sprang lite idag med. Innan operationen så sprang jag varje gång jag träna med nu efteråt har jag änna inte kommit igång med just de. Inte alls känt för de. Testat nån gång bara. Men ska nog börja med de igen. Se om jag kan slå mitt gamla rekord... :)
Springa lite i mon kanske på träningen. Då e jag piggare med när jag tränar på morran.

Va e de med killar och styrka förresten...? Om en kille säger till dig: Klarar du 50 kg där? Eller nått liknande precis som om man inte klarar de bara för att man e tjej så blir jag så jävla sur... Hände mig idag. En hantel på 10kg fråga han om jag orka... Suck... De bästa va ju att jag klara den med. Haha! Hade nog klarat 15 med. Men blir irriterad på sånt. E la ingen tävling?
Dom ska la känna sig lite matcho? (eller hur de stavas)

Ne nu blir de snabbdusch och sen sängen!
Go natt ses i mon!
(Bild: Jag och Linnea har gjort oss fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback