Seg i bollen

E så trött nu va... Skulle kunnat sova för iaf en timma sedan... MEN eftersom de e fredag så vill jag inte lägga mig innan 9 iaf! Haha...

Jimmie kollar på Hela Sveriges Fredag och jag vill bara spy på de. Tycker de e sååå dåligt...

Tog cykeln och cyklade in till Kungälv förut idag. ganska gött väder ändå. De som jag inte räknat med bara var att Linnea skulle sova. Tänkte att hon gör nog inte de när vi cyklar. Men jo då. Hon stenslockna och sov hela tiden inne i affären med. Tog en kundvagn å la henne där i. Haha.. Så jag kunde faktiskt gå lugnt och titta runt i min egen tackt! Lyx ibland! :)

Kanske därför jag e så trött? Efter cyklingen.
Jaja... Ska borsta tänderna nu och lägga mig. Linnea vill väll upp vid 6 så lika bra å lägga sig. (kl e ju ändå snart 9 ;) ) haha...

Så jävla gött med helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback