Tlött...

Åh vad trött jag e.. Varför kan Linnea aldrig sova till iaf 8 på helgerna... Ne kl 6 ska hon gå upp och jaga upp en ur sängen.
-Mamma du måste gå upp. Jag e jätte hungrig.
Så sätter man på barnprogrammen och de kan funka i 15 min om man har tur. Jaja... Får väll bli en tidig kväll helt enkelt... :)

Snart ska jag åka iväg på loppis med Pernilla :) Inte för att jag ska ha nått men alltid kul och titta! Kanske hittar nått skoj till L när hon fyller år? Bäst att ta med sig lite fickpengar iaf... Mohahaha....

Igår åkte vi på museum. Naturhistoriska. Netten och Jesper hängde med och Linnea tyckte nog de va mycket roligare att gå där när Jesper va med. Eller Jeffer som hon säger... :P

Tog många kort men Linnea har raderat ungefär hälften!!! Blir tokig när hon gör så. :( men några kort kommer upp här iaf...

Sedan på kvällen åkte vi till familjen Axelsson! Hehe... Käka godis och spela yatzy. jag vann INTE som vanligt... Haha.. Men kul hade vi.

Nu sitter L och kollar på "Lotta på bråkmakagatan". Den e mysig :)
Jag ligger i sängen och skriver... Och Jimmie ligger i soffan och stensover...

Tio öppnar loppisen så ska försöka va där då. Ne nu ska jag se vad min Lotta gör. Hör att hon sprungit ut i köket och satt på kranen...

Ha en bra dag så hörs vi senare!!


Kommentarer
ellenor säger:

Vilket superfint kort på busarna :)

2013-03-24 | 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback