Va fan hände där?

Skulle inte ha nått på loppisen. Kanske nån grej till L när hon fyllde år. Men ist kom jag hem med massa bra plagg som hon behöver nu, och till sommaren! Va ju tokbilligt! Vissa kosta 5-10kr/plagg och 50% på de!!! Då kunde man ju inte låta bli... Haha...

20 plagg för 200kr e helt ok. Bland annat en flecejacka, badrock och massa klänningar och tights :)
Linnea ligger och sover just nu och jag längtar tills hon får vakna och se kläderna! Hihi...! Jätte fina tjocktröjor med... Ja dit ska man ju igen kan jag lova! ;)


Kommentarer
Jeanette säger:

Säg till mig innan så följer jag med, om jag får. De va la tur att jag inte hittade någon morgonrock på ullared. Kul med en massa fynd

2013-03-24 | 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback