Bio en lördagkväll.

Ska på bio ikväll. Inte ofta jag gör de. Fick presentkort på de av jobbet förra jul -har inte använt de ännu! Haha men ikväll!! DÅ smäller de! 

Känner mig trött och seg så att de känns så där lockande just nu. Men blir kul när man väl e där :) 

Hela dagen har vart seg. Hatar sånna här dagar! "Vad ska vi hitta på?" Vad ska vi göra?" Vet inte. Vad tycker du? Nej det vill inte jag!" BLÄÄÄÄÄ.... 
Åkte iaf ut till Lycke och grillade lunch. Mamma fråga om vi ville gå bort till mormors grav och tända ljuset som hon satt där, så de gjorde vi! Blev en liten släktträff där med. Haha... Kusiner och kusinbarn va där.  Lite  kul! Synd bara att man ska träffas där av alla ställen men kanske är bättre än inte alls? :P haha... 

Linnea kollar på Ronja Rövardotter och jag ligger i sängen och vilar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback