Fre-fre-FREDAG!!!!

Äntligen! Eller vad säger ni? :) 

Va på föräldramöte igår och det var riktigt kul att höra och se vad dom hade på g! Dom visade bilder på en stor filmduk  vad barnen gör på dagarna mm. Mamma å pappa va hemma hos L så länge medans vi va där. 

Åt ni kladdkaka igår då? Jag och Linnea slängde ihop en efter jobb/dagis som vi fika på med mamma å pappa innan vi gick. Först när jag kände på den när jag tog ur den ur ugnen blev jag arg. Den hade stått för länge och blev torr!!! AAAARRRHH!!! ORKA baka en till... Men jag ställde in den i kylen och det fick bli som det blev... Och den va jätte god!!! Kladdig i mitten som de ska vara! TUR att jag inte baka om! Haha... 

Sen på kvällen kolla jag på hela Sverige bakar. Har missat så himla mycket från de att jag kände att jag inte alls hänger med i vem som är vem... Så la mig innan de va slut. Men man blir ju sugen på att baka! Och att smaka på alla Goa saker dom bakar!! 

Jag har ingen aning om vad vi ska äta idag... (Som vanligt känns det som nu för tiden.) haha... Tips tack! Å inte tacos... Är bara jag och Linnea till middag för Jimmie jobbar sent. Så något lätt och snabbt! :D 

Ha en go fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback