Freeeeeedag

Nu tror jag att alla vet att jag e gravid... Haha... Skrev de på fejan igår och då brukar de sprida sig väldigt fort! 

Idag e de sköna fredag. Jag har jobbat igår och idag men känns som jag vart här hela veckan! Haha... Har inte fått vilat mig riktigt tror jag. Å de gör jag la inte i helgen heller. Eller jo, jag behöver inte gå upp kl 6. Jag kan sova liiiite längre och ligga kvar... De bästa! Passa på att njuta av de för sen när bebis kommer så lär jag ju inte få sova riktigt på 2 år ( om jag får en snäll och lätt bebis som Linnea var :) ) *hoppas hoppas* 

Kallt det är idag då. Fast en på jobbet sa att de ska regna i eftermiddag. Hoppas inte de. Hoppas de snöar isf! Hehe... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback