Hallå där ute!

De är fredag!!! Och Jimmie ska inte vara hemma! Kan de bli en bättre kväll? Haha... Nej jag skoja... Men han ska faktiskt iväg. Han ska se Nickelback! Fuskigt värre!!! Hade med velat se dom! Pratade inte vi om de Netten? För typ ett årsedan? Att vi skulle se dom? 

Jaja... Jag får vara hemma själv och fira våran årsdag. Japp vi har årsdag idag! Haha... Vi brukar aldrig fira det nått speciellt så det är helt ok! Jag och Linnea får ha myspys istället. 

Så himla gött med fredag! Bara en jobbdag kvar (måndag) sen åker vi! 4 dagar kvar!!! I helgen ska jag lägga undan de vi ska ha med oss i klädesväg. Mest linneas kläder. Hon byter gärna om flera gånger om dagen och de kan åka på korta tights, kjolar, klänningar osv... Sen hittar man de lite här och där i lägenheten. Så det kändes bäst att göra så så att hon inte tar kläder man ska ha med sig. Ja ni fattar... 

I en vecka slipper jag jobbet, vardagen, disk och tvätt. De ska nog bli det bästa! Haha! Kul att hela familjen ska med oxå! 

Ska växla pengar idag på Forex och sen kolla på julklapp till Linnea. Det kanske man hittar i Spanien? Julklappar? Jaja vi får se! Nu ska jag snart jobba lite till sen tar jag helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback