Hemma!

En vecka går fort och nu sitter man här hemma igen. 

Har försökt att blogga men de har inte gått. Så lite Facebook och instagram fick de bli istället. Väldigt lite, men jag har inte saknat de. 

Kändes så overkligt att sitta i Linne och korta byxor och läste alla inlägg på Facebook att de snöa eller att de va minus. Och mest konstigt va de att se bilderna på instagram. Frost och mörker. Va vi verkligen så långt borta?? Hade inte mycket julkänsla på fuerteventura men nu den sista dagen längta jag hem och ville ta fram julstöket och baka och köpa julklappar. 

Kom innanför dörren och titta runt (ne jag gick in och la Linnea först faktiskt som somnat i bilen hem) SEN tittade jag runt hemma och tänkte: jaha. De e så här det såg ut. Haha...! 
Sen såg jag en jätte fin blomma på bordet och en lapp som de stod välkomna hem. Ni har vart saknade. Väldigt kul att komma hem till de!! Tack Jessica för all hjälp med katterna. De är GULD Värt!! Tror vi får ta och ses i mon! Haha....! 

Nu ska jag sova (i min sköna sääääng!!) så skriver mer i mon! 

Hela gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback