I morgon drar vi till värmen

Sov jätte dåligt i natt. Vet inte om det var för att det var fullmåne eller för jag tänkte på resan. 
Antagligen de sist nämnda... Hehe... 

Vakna och kollade på klockan. Drömde massa och fundera på om jag skulle jobba eller hade jag gjort de? Haha... Vakna 3 min innan klockan ringde så trött va jag inte då. Känner av det mer nu! :P 

Undra hur jag kommer sova i natt då? Hahaha... 

Packade klart igår med. Eller typ tandborste och sånt kan man ju inte lägga ner men kläder mm e klart. Linnea hjälpte mig. Hon la i extra shorts och nån T-shirt som hon skulle ha med sig. Hehe.. Och tofflorna var viktiga med! 

Lite smått idag som jag ska handla bara. Dels kattmat så Jessica kan mata mina katter :) Såg igår att den mjuka maten va nästan slut och dom brukar iof inte få det varje dag men nu när vi inte är hemma så får man fjäska lite extra! 

Jobba idag känns inte alls fel. Göra de sista inför vikarien som kommer i morgon. Ska bli så skoj!!! 
Ha de gott så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback