Lördag

Att jag aldrig lär mig... Min mage vill INTE ha grädde...!! Jag vill de, men magen hatar de. Jävla skit! 

Idag har jag äntligen fått rensat i källaren. Nu kan man gå in i vårat förråd! (Innan kunde man bara titta in och fick bära ut saker för att komma in till de längst in... ) och jag har koll på vart julsakerna är. Vart linneas bebissaker är och lite annat bös som man samlar på sig under åren. :) har en stor tung tjocktv i källaren med men slänger man sånt? Finns väll ingen som vill ha en tjocktv nu för tiden?? Men den funkar... Känns dumt att slänga.... Den får stå kvar ett tag till! Haha... Eller nån som vill ha den? Gratis? 

Snart ska vi på kalas för Alexander. Ska bli kul! Kanske skulle göra sig klar för att åka?? Jo så får det bli... !

Kommentarer
Jeanette säger:

Har du tänkt att slänga den å den funkar ring till ex Sahlgrenska å fråga om dom är intresserade. Ibland kan man ha tur

2013-11-10 | 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback