Mat, vinst, baka och snart Spanien!

Hua mig vad mätt jag blev då. Hade rester från igår vilket var kyckling i sås med salt, peppar paprikapulver och persilja. Och pommes till de. Himla gott!! Och massa sallad! 

Idag är det föräldramöte på linneas dagis. Känner inte direkt för att gå dit men blir nog bra när man är där... :P lite kul att höra vad dom har på gång inför framtiden mm i och för sig! 

Fredag i morgon med. GÖTT!! Och snart dags för Spanien! Idag är det 12 dagar kvar! 7 arbetstillfällen! Woohooo!!  
Och sen när vi e hemma igen så är det dags att julpynta hemma. Börja handla julklappar. Åka till Ullared och knö. Baka massor. Bygga pepparkakashus. (Ne jag längtar inte alls!! Haha) 

Köpte glass av glassbilen igår. Linnea fick en julkalender av han som körde. En sån som man ska skrapa en lucka för varje dag. Linnea ville skrapa med en gång och jag sa ok, man vinner la ändå inget på den (de sista sa jag inte utan tänkte bara... :) ) men hon skrapa både högt och lågt och vann dubbel vinst! Man skulle få tre lika och hon fick tre lika gånger två! 
Då vinner säkert alla, tänkte jag sen... Haha... Men hon blev glad :) hon vann alltså en glasspinne och en glasstrut. 

Snart hemåt och baka kladdkaka!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback