Regn regn och regn

Måste börja ställa klockan senare när jag går upp själv. Idag går jag ju iof inte till jobbet eller cyklar. Idag tar jag bilen. Och då kan jag vänta ännu längre innan jag åker. Men ändå. Fast de är gött att inte stressa på morran. Hehe... 

Idag ska vi växla pengar inför Spanien. Nästa tisdag åker vi! Kommer ihåg innan sommaren när mamma berätta att vi skulle åka allihop och nu är det bara en vecka kvar... Kändes som en evighet kvar då, men nu när man tänker tillbaka har de gått väldigt fort! 

Fy fan vad det regnar ute!! Det verkligen vrääääker ner! (Därför jag tar bilen) så har det vart hela natten, vad jag vet. Vakna vid 2 för att gå på toa och då va de likadant väder. 

Ne nu har jag inte tid att sitta här. Måste jobba! 
Sånna här vill jag testa baka nån dag. Men hitta inget gott recept. Får leta vidare...! :) Chocolate Caramel Candies. Visst ser de gött ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback