Söndag

Denna dagen va lite bättre än igår. (Förutom bion. Den va rolig :) ) borde man göra oftare! 

Idag städa jag lägenheten lite snabbt. Tog ett svep med dammsugaren och Linnea hjälpte mig att torka skåpen i köket (utsidan) Sen åkte vi till freeport och Jimmie fick köpt nya byxor. De behövdes kan man säga! Ett par jeans hade han och dom va helt söndriga i röven. Fick även med oss Molle och Jessica med barnen dit. Mysigt. Dom följde även med oss till Ikea efteråt. Verkligen borta hela dagen kändes de som. Men vi åkte inte för änns vid ett hemifrån så vi va sega i starten. Hehe... Hann till och med äta lunch innan vi åkte! 

Gjorde puled pork. Ätit de? Va riktigt gott. Jag körde en fuskis med en färdig köttbit som bara va att ställa i ugnen i 25 min. Men de va gott ändå! Haha! Hela familjen gillade de :) 

Fick köpt en ny byrå på Ikea idag och Jimmie sitter och försöker få ihop den nu... Se hur långt in i natt han håller på... Hihi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback