Tisdag härlig dag

Solen tittar fram å man känner hopp om livet igen... Haha... Men de gör mycket för en när solen tittar fram. Kanske bara e jag?  
Jag gick till jobbet idag så jag är väldigt tacksam om solen tittar fram:) 
Powerwalka till jobbet stressa som en gnu i morse så jag va helt svett när jag kom till jobbet! Haha... De tog lite längre tid att gå än vad jag trodde så de va därför jag fick pw som en dåre! Haha... 

Ska på utvecklingssamtal för Linnea idag med. Ska bli spännande! Se vad dom har att säga om mitt troll... Hehe... 

14 dagar kvar till Spanien idag med! 9 jobbtillfällen kvar, om man inte räknar idag. Woohooo!!! Dags att packa snart eller? Haha! Skriva lista på vad man ska ha med sig iaf......... 

Fick ihop lådorna på den nya byrån igår. Jag och Linnea satt och skruva och hade oss. Himla bra blev det tycker jag. 

Snyggt va? Hihi... Dumma e bara att man vill ju ha massa annat nytt med när man köpt nått nytt. En soffa, tapsera osv... Vet inte hur länge vi bor kvar här så känns så onödigt att måla eller tapsera just nu. 


Kommentarer
hanna säger:

Gör snygg va den! =)

2013-11-05 | 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback