Torsdag -5 dagar kvar!

Jag ville inte cykla till jobbet idag så jag gick. Jätte skönt! Lyssnade på julmusik tills radion startade för morgonen. Dom börjar sända 6.30 och jag gick hemifrån 6.15. När jag gick där och inte mötte en enda människa tänkte jag att jag förstår Paolo Roberto varför han joggar kl 5 varje morgon! ( följer han på insta och varje morgon är det en bild på när han gör tummen upp och är redo att springa! Plus att det alltid står nått käckt efteråt som ska motivera en själv att göra det samma) men när klockan ringer för mig så tänker jag INTE: NU ska jag ut och ta en joggingrunda! Även om man hade behövt de. Jag undrar mer när Paolo lägger sig på kvällarna? 

Jag går upp 5.30 (när jag inte lämnar L på dagis) och på kvällarna är jag så trött att jag KNAPPT kan vara vaken till 21. 
Fast de klart. Han är äldre än mig och tränar lite mera. (Men bara lite hahahah) är man gammal behöver man inte lika mycket sömn och tränar man blir man pigg! 

Nu e min rast snart slut. Har jag tur så regnar det inte när jag går hem sen. 

Idag ska vi baka jag och Linnea. Orkade inte igår. Inte nån av oss! 

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback