Zzzzzz....

Har en snarkande Linnea bredvid mig. Hon kom in i natt å la sig. Jag är egentligen klar för att gå till jobbet. Men la mig igen för att vänta in tiden... Hihi... Det är så mysigt. 

Drömmer så mycket på nätterna så jag vet inte vad som har hänt eller bara är dröm. Väldigt jobbigt... 

Ne men om man skulle ta en veckars semester till?? Haha... Vill inte jobba. Blir säkert bra när jag e där, men ändå! Haha... Kändes jätte konstigt att laga middag igår. Fick bli nått lätt bara (spagetti och köttfärssås) Och det äter alla med :)  

Men sakta och säkert snurrar vardagen igång igen. Tur det är första advent i helgen så man kan julpyssla här hemma! Hihi... Ska på julmarknad med och kalas i helgen. Fullt upp. Haha. Ska även ut till Lycke och gosa med Gösta oxå. Mamma å pappa är i Tyskland. Vi får väll se om han vill kela med oss. 

Ne dags att plocka ner lunchlådan i väskan och annat smått och gott... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback