25 dagar kvar

De e sjukt hur fort det går!! 25 dagar kvar till vi alla ska åka till Spanien. Jag längtar!!! Ska bli så himla kul och framför allt SKÖNT!!! Frukostbuffé, bada i hav eller pool, bara va... Fast jag lär ju springa efter L hela tiden... Haha... 

Undra hur trötta vi kommer vara på varandra i familjen bara? Kommer vi ens fira jul ihop? Haha... Go inställning man har... :P Kommer bli bra detta tror jag! 

Idag e de ju marknad i Kungälv med! Hade jag glömt! Ska man gå eller inte? Lova Linnea att vi ska baka idag med. Tur jag slipper laga mat idag... Haha.. Idag blir det pizza hos oss! 

Ne nu har jag fördrivit tiden en liten stund iaf! Å snart är rasten slut och snart slutar jag och ska cykla hemåt! (Undra hur länge till man kan cykla till jobbet utan att halka?) 
See jooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback