Godmorgon?

Vakna halv sex och tänkte gött. Jag kan sova mera hihi!!! Men det kan jag inte... Jag kan inte somna om. Hur störande är inte det då? Tänkte att jag pillar lite med telefonen så kanske jag blir trött snart igen... Så varför inte blogga lite? 

Åt ni någon bulle igår? Det gjorde jag och Linnea iaf. Linnea åt en och ville ha en till men den åt hon bara upp pärlsockret på... Hehe... 

Linnea har sin dans idag med. Va inte med förra veckan så får se vad hon missat. Inte för att jag tror det märks eftersom det är nya danser varje gång. Men sist vi va med så tyckte inte Linnea det var så skoj. Så är hon likadan idag så tror jag vi börjar på Friskis istället... Men vi får se! 

Vet inte vad jag ska skriva mera. Tror jag sätter på tvn istället och tittar mig trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback