Here we go again!

I mon ska jag bannemej få fixat min skärm på Telefonen! Känns som den går mer och mer sönder... Inte bra. Den är ju väldigt bra att ha! Hehe... Men i mon så!! 

Lunchrast nu. Åt köttgryta från middagen igår. Himla go blev den! Fläskkött, svamp, gullök, vitlök och grädde. Ris till de och sallad! Mätt och belåten nu... Hehe... Idag vet jag inte vad det blir till middag. Tog fram kyckling igår så nått sånt blir de. Men vad? Fantasin e tråkig... Bättre förr när jag var duktig på att skriva matlista. Vad vi skulle äta dag för dag. Kanske skulle börja med de igen?? Ja så får de bli! (När man nu ska orka skriva den) 

Fick rensat och städat hemma i helgen. Fick även åkt till Ikea och köpt lite kastruller. Vi hade antingen jätte stora eller pyttesmå. Så jag köpte några lagom. Haha... Men va dyrt de e då! 
Linnea va med mig så hon fick nya tuschpennor och stämplar :) 

Ne nu ska jag göra annat! 
Ha de gott ni få som fortfarande tittar in på bloggen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback