Kanelbullensdag ännu

Inte fel att komma till jobbet och se de här på bänken :) 

En liten bulle från ena avdelningen som bakade igår. Perfekt start på en fredagsmorgon på jobbet! Hehe... 

I morgon ska jag äntligen få fixat min bil! Eller jag och jag... Det blir Jimmie som får greja... Men jag är med iaf! Eller jag vet om att han gör det iaf... 

Är däcken som ska bytas. Hade ju en spricka i ena fälgen fram så de läcker ut massa luft hela tiden... Men som tur e så har jag ju hela vinterdäck som man får sätta på nu! Så vi ska ut till Lycke och greja de (såg ni att jag skrev VI igen... Haha... De blir så automatiskt) 

Fast vi ska ju till Lycke allihopa men alla ska inte greja med bilen... 
Läste att de ska regna i mon med. Hoppas inte. Kan väll regna idag istället? Eller ikväll iaf... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback