Myskväll på Liseberg

Åkte ut till mamma idag och fick bytt däcken på bilen. JAG HAR BIL IGEN!!! Och den funkar! Behöver jag säga att jag är glad?? Äntligen köra Volvo och inte dum Saab... Hehe... 

Och jag va lika mycket med som Jimmie när vi bytte däcken vill jag bara tillägga... 

Sen på eftermiddagen så ville jag åka till Liseberg. Är ju sista helgen nu innan dom stänger (för att sen öppna för vintern) Så mamma hängde med dit och även Hanna kom senare. Jag vann 1a vinst på Bilar. Jag som aldrig vinner :) 

Dom hade tänt ett träd när vi kom vid entrén 

Visst får man julkänsla?? 
Längtar tills man går där till jul och myser! 
Linnea fick även åkt flumeride och andra roliga grejor. Så det var en nöjd tjej som somna i bilen på vägen hem.. 

I mon blir det kort för Linnea på dagis och sen loppis för mamma!!! Hihihihi...! Ska bli så skoj! Båda sakerna. 

(Sen tänkte jag att vi skulle åka till Lycke och ta med stolarna och bordet hem. Men det är vad jag har tänkt. Inget jag sagt till varken Jimmie eller mamma... Haha) planerat själv i huvudet.. Hehe...

Go natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback