Trött mamma

Så trött idag. Efter jobbet hämta jag L och åkte till city gross. Äter varsin korv med bröd och går in iaffären. "Jag måste kissa" men suck... Ställa vagnen ut i bilen för att hämta 5 enkronor för att sen växla till en femma. (Hatar att de kostar pengar att kissa där) Killen i kassan är snäll och jag får en polett som han hade istället för peng. Jäääääj!! 

Kissa, sen in iaffären igen för att storhandla. Gör de och går ut mot bilen. De spöregnar... Snabbt in med Linnea, snabbt in med varorna och bort med vagnen och in i bilen. Åker hem och ska bära upp allt man handlat... Går upp med en kasse i vardera hand och ställer innanför ytterdörren. Linnea sätter sig i hallen och tar av sig skorna så får hon en konstig min. "Va e de? Fråga jag. 
"Jag har kissat ner mig..." 

Jaha... Bara att lyfta in henne i duschen. Hon klär av sig medans jag torkar i hallen. Sätter på duschen för henne och springer ner och hämtar dom sista kassarna. När jag kommer upp så är hon färdig. 
Då säger hon: Kan du den här, mamma? Så börjar hon sjunga: Vad skulle jag vara utan mamma? Ingenting. Klapp klapp Ingenting. 

Mitt hjärta smalt och jag kände bara vad jag älskar den ongen! Då är det värt att vara trött och slita extra vissa dagar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback