Fredag den 13

Vågar knappt skriva detta men jag har inte märkt av att det är fredag den 13 idag. (Kommer säkert göra de nu bara för de...) 

Åkte till Shalgrenska i morse. Hade Linnea med mig. Va sån där kontroll av kroppen och mitt ärr i knävecket. Hatar de. Tycker de e jobbigt och pinit. Men hellre ligga där å skämmas i 10 min (jag får ligga på en brits i bara bh och trosor och rulla runt för att dom ska titta på hela kroppen efter förändringar i huden) men, som sagt, hellre ligga där i 10 min än att ha helvetes jävla skit cancer. :) 




Efter de åkte vi till polisen i Gbg och fixa pass inför Spanien-resan :) Linnea va jätte duktig. Så gött att ha de gjort nu med..! 

Efter de åkte vi till Netten och Jesper och hälsa på och fick go lunch! Barna lekte å hade sig. 


I morgon e de lördag. Himla skönt att vara ledig fredag med. Hihi... Man tjänar en dag änna. I mon blir de dans för Linnea. Hoppas jag. Om dom inte ändrat igen. Kanske ska kolla mejlen senare... :P 

Ne nu ska jag gosa med L! 

Kommentarer
Camilla säger:

Hej!Undrar hur det kommer sig att du tog bort ett födelsemärke?eller hur upptäckte du att något var "fel"?Man har ju själv födelsemärken och ibland blir man lite nojjig..

Svar: De va väldigt stort och satt i knävecket. Och i de så växte det en mörkare prick som blev större och större. De va så jag kolla upp det. Och tur va väll det för det visade sig sen att de va cancer men att dom lyckades få bort allt i operationen :)
Josefina

2013-09-16 | 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback