Fredag, Im in love

Idag ska jag hinna med så mycket känns de som. Haha... Fast egentligen e de la inte de?
Hämta linnea. Ska möta en tjej på köp och sälj på fb. Sen ska jag handla. Helst handla färg mm till stolar och bordet. Sen ska jag fixa middag och äta. Ut och gå/jogga om jag orkar efter maten. Kanske gör det innan? Jaja vi får se... Sen är de doobidoo kl 20 så de måste jag se :) och innan dess ska man ju ha hunnit fixa fredagsmys. (Som denna dag blir mototsstavar med dipp)

Kanske inte är så jätte jobbiga saker att fixa men de blir ett himla flängande. Tur att Linnea börja dagis sent idag så hon kanske är på humör :)

Gött att de e fredag. I morgon blir ingen sovmorgon heller. Då ska Linnea på gympa och jag ska med. Ska bli kul :) just de! Skulle ju kolla vart mer exakt lokalen låg med...

Snart blir de helg iaf!
Idag blir det tacos till middag! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback